Subject: FW: 23-177 LC0388 elektriliitumisprojekt Sinimäe Aila küla Saue vald Harju maakond
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Mar 2024 12:12:10 +0200

Tere!

Palun registreeri minule.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Merlyn Randla <[email-masked]>
Sent: Monday, March 25, 2024 11:52 AM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: RE: 23-177 LC0388 elektriliitumisprojekt Sinimäe Aila küla Saue
vald Harju maakond

Tere!

Sooviksime sel juhul teha antud projektile kooskõlastuse muudatuse. Lisan
manusesse uue asendiplaani ja IKÕ plaanid. Kas on tarvis veel täiendavaid
dokumente?

Parimate soovidega

Merlyn Randla

Projekteerija

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 535 681 43

From: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, 13 March, 2024 16:23
To: Merlyn Randla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 23-177 LC0388 elektriliitumisprojekt Sinimäe Aila küla Saue
vald Harju maakond

Tere!

Jah, pakutud lahendus on aktsepteeritav. Tehnovõrgu kavandamisel teemaale
tuleb lähtuda Transpordiameti juhendist „Nõuded tehnovorkude teemaale
kavandamisel“.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Merlyn Randla < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, March 13, 2024 9:22 AM
To: Annika Matson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: 23-177 LC0388 elektriliitumisprojekt Sinimäe Aila küla Saue
vald Harju maakond

Tere!

Tekkis  vahepeal küsimus antud projekti alternatiivse lahenduse osas. Kuna
projekt hõlmab ka sundvalduse seadmist, sooviks teada, kas allpool
näidatud alternatiiv võiks olla Teie poolt kooskõlastatav. Mõte oleks
paigaldada kaabel kinnisel meetodil truubi juurest (nt 1 m sügavuselt).

Parimate soovidega

Merlyn Randla

Projekteerija

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 535 681 43

From: Annika Matson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, 4 March, 2024 10:40
To: Merlyn Randla < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: 23-177 LC0388 elektriliitumisprojekt Sinimäe Aila küla Saue
vald Harju maakond

Tere!

Edastage palun korrigeeritud asendiplaani joonis ka .pdf formaadis ja IKÕ
plaan.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Merlyn Randla < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, March 1, 2024 12:43 PM
To: Annika Matson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: 23-177 LC0388 elektriliitumisprojekt Sinimäe Aila küla Saue
vald Harju maakond

Tere!

Aitäh tagasiside eest!

Viisime muudatused sisse ja parandatud dokumendid on manuses.

Parimate soovidega

Merlyn Randla

Projekteerija

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 535 681 43

From: Annika Matson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, 28 February, 2024 16:40
To: Merlyn Randla < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: 23-177 LC0388 elektriliitumisprojekt Sinimäe Aila küla Saue
vald Harju maakond

Tere!

1.	Seletuskirja punkti 3.7.1 korrigeerimisel pidasin silmas:

*	viidata ka dokumendile
<https://www.transpordiamet.ee/media/2763/download> Nõuded tehnovõrkude
teemaale paigaldamise kavandamisel
*	Asutuse nimi Maanteeamet asendada nimega Transpordiamet.

2.	Projekteeritud trassi ristumisel kraaviga palun märkida juurde
viide, et trass tuleb paigaldada kraavi põhjast min 1m sügavusele.
3.	Vastavalt dokumendi „Nõuded tehnovõrkude teemaale paigaldamise
kavandamisel“ Tabelile 1 peab teemaale (va mulde all ja ristumisel tee või
kraaviga) kavandatava kaitsetoru survetugevus olema 750N. Palun
korrigeerida viidet asendiplaanil.
4.	Palun täpsustada km 4,28 asuva ristumiskoha situatsiooni
geodeetilisel alusplaanil. Tee ääres on märgitud nõlvus, kruusa kattega
tee!? ja rohumaa. 2023 aasta suvel on välja ehitatud antud ristumiskoht
ning ristumiskoha vastuvõtmise järgne foto on lisatud e-kirjale.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Merlyn Randla < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, February 27, 2024 8:45 AM
To: Annika Matson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: 23-177 LC0388 elektriliitumisprojekt Sinimäe Aila küla Saue
vald Harju maakond

Tere!

Vaatasime Teie märkused üle ja korrigeerisime dokumente.

*	Trassi rajamissügavus peaks olema vähemalt 1m. Palun korrigeerida
infot asendiplaani joonisel. Korrigeeritud.
*	Tagada minimaalne nõutud kaugus rajatava kaeviku ja mulde vahel.
Tagatud.
*	Asendiplaanil on märgitud, et jaotuskilp JK10374 paigaldatakse
olemasoleva liitumiskilbi kõrvale, kuid aprill 2023 seisuga ei paista
looduses seda kilpi olevat (Google Street View). Millal liitumiskilp on
paigaldatud ja mis projektiga?

Kilp on paigaldatud Enersense AS töö nr LH23-18 raames 2023. aasta suvel.

*	Asendiplaani väljatrükil ei kajastu dimensiooni, mis näitab
rajatava trassi kaugust teetruubist. Lisatud.
*	Asendiplaani joonise number on 001, kuid seletuskirja punktis
2.2.2 on märgitud 00Y. Palun ühtlustada. Parandatud.
*	Asendiplaanil näidata:

                               kaeviku kaugus iseloomulikes kohtades
teekonstruktsioonist

                               teemaale sisenemise/väljumise km-id

*	Projekti koostamisel lähtuda Transpordiameti dokumendist
<https://www.transpordiamet.ee/media/2763/download> Nõuded tehnovõrkude
teemaale paigaldamise kavandamisel ja
<https://transpordiamet.ee/riigiteede-juhendid#tee-konstruktsioon>
Muldkeha ja dreenkihi projekteerimise, ehitamise ja remondi juhis (2020).
Korrigeerida ka seletuskirja punkti 3.7.1. Mida täpsemalt siin silmas
peate?
*	Juhime tähelepanu, et Saue valla üldplaneeringuga on kavandatud ka
kergliiklustee rajamine 11117 Valingu-Jõgisoo tee äärde. Sinimäe kinnistu
mahasõidu projektis on vastava kergliiklustee asukohaga arvestatud.
Kergliiklusteega on nüüd arvestatud ja sellest tulenevalt tõstetakse
olemasolev liitumiskilp kinnistusse sisse poole ja selle kõrvale uus
jaotuskilp.

Parimate soovidega

Merlyn Randla

Projekteerija

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 535 681 43

From: Annika Matson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, 12 December, 2023 15:03
To: Merlyn Randla < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: 23-177 LC0388 elektriliitumisprojekt Sinimäe Aila küla Saue
vald Harju maakond

Tere!

*	Trassi rajamissügavus peaks olema vähemalt 1m. Palun korrigeerida
infot asendiplaani joonisel.
*	Tagada minimaalne nõutud kaugus rajatava kaeviku ja mulde vahel.
*	Asendiplaanil on märgitud, et jaotuskilp JK10374 paigaldatakse
olemasoleva liitumiskilbi kõrvale, kuid aprill 2023 seisuga ei paista
looduses seda kilpi olevat (Google Street View). Millal liitumiskilp on
paigaldatud ja mis projektiga?
*	Asendiplaani väljatrükil ei kajastu dimensiooni, mis näitab
rajatava trassi kaugust teetruubist.
*	Asendiplaani joonise number on 001, kuid seletuskirja punktis
2.2.2 on märgitud 00Y. Palun ühtlustada.
*	Asendiplaanil näidata:

                               kaeviku kaugus iseloomulikes kohtades
teekonstruktsioonist

                               teemaale sisenemise/väljumise km-id

*	Projekti koostamisel lähtuda Transpordiameti dokumendist
<https://www.transpordiamet.ee/media/2763/download> Nõuded tehnovõrkude
teemaale paigaldamise kavandamisel ja
<https://transpordiamet.ee/riigiteede-juhendid#tee-konstruktsioon>
Muldkeha ja dreenkihi projekteerimise, ehitamise ja remondi juhis (2020).
Korrigeerida ka seletuskirja punkti 3.7.1
*	Juhime tähelepanu, et Saue valla üldplaneeringuga on kavandatud ka
kergliiklustee rajamine 11117 Valingu-Jõgisoo tee äärde. Sinimäe kinnistu
mahasõidu projektis on vastava kergliiklustee asukohaga arvestatud.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond
+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Merlyn Randla < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, December 6, 2023 4:30 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: 23-177 LC0388 elektriliitumisprojekt Sinimäe Aila küla Saue vald
Harju maakond

Tere!

Elektrilevi tellimusel tegeleme LC0388 Sinimäe kinnistu
elektriliitumisprojektiga Aila külas Saue vallas Harju maakonnas. Sellega
seonduvalt soovime Teiega kooskõlastada planeeritava
elektriliitumisprojekti asendiplaani. Vajalikud dokumendid on lisatud
manusesse.

Lisaküsimuste korral palun ühendust võtta!

Parimate soovidega

Merlyn Randla

Projekteerija

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 535 681 43